Οι πιο φανατικοί της σειράς, σίγουρα θα έχετε προσέξει κάποια από τα παρακάτω διαμαντάκια.
Αλλά μερικά ίσως σας εκπλήξουν.
Εντοπίσαμε και συγκεντρώσαμε15 πραγματάκια που ίσως δεν ξέρατε για το «Κωνσταντίνου και Ελένης», ακόμη και μετά την εξηκοστή όγδοη επανάληψή του. Περιμένουμε να δούμε πόσα είχαν υποπέσει στην αντίληψή σας. Ο Μανώλης από το μπαρ ήταν και ενδυματολόγος της σειράς Λέγεται Μανώλης Γαλετάκης και η κύρια δουλειά του στο σίριαλ δεν ήταν να πίνει βότκες με τον σκύλο του τον Αρφ, αλλά να ντύνει τους πρωταγωνιστές. Ήταν επίσης ενδυματολόγος στις Σαββατογεννημένες.
Ο σκηνοθέτης της σειράς, Κώστας Λυχναράς, έκανε φωνητικό cameo(στο 44:25) Συγκεκριμένα, στο επεισόδιο με τις κουνελόπιτες, ήταν η φωνή της κασέτας γυμναστικής που έκανε η Ελένη όταν μπήκε η αστυνομία και άκουσε την θεϊκή στιχομυθία κασέτας-Ελένης: «Σπρώξε» – «Σμπρώχνω» – «Σπρώξε» – «Σμμμμπρώχνω»! Οι φοιτητές της Κατακουζήνας δεν είχαν τυχαία ονόματα Οι λιγότερο εξοικειωμένοι με την ελληνική λογοτεχνία, μάθετε ότι τα επώνυμα των Ιωάννου-Μπουκουβάλα-Αναγνώστου αποτελούν λογοπαίγνιο με το ονοματεπώνυμο της συγγραφέως Ιωάννας Μπουκουβάλα-Αναγνώστου. Λίγα χρόνια νωρίτερα, ανάλογο λογοπαίγνιο είχε επιχειρηθεί στον Κακό Βεζύρη, όπου η Άννα Χατζησοφιά υποδυόταν την… Φάνη Κόντογλου. Ο υποψήφιος εκδότης του Κωνσταντίνου κάτι μας θυμίζει Και δεν εννοούμε το γεγονός ότι πρόκειται για τον Γρηγόρη Πετρινιώτη, γνωστό σκηνοθέτη δημοφιλών σειρών, αλλά το ότι το επώνυμο του εκδότη, Φουντουκιώτης, αποτελεί λογοπαίγνιο πάνω στο όνομα του γνωστού εκδοτικού οίκου Καστανιώτη. Η Ελένη ξυπνά πάντα βαμμένη στην εντέλεια Δεν χρειάζεται περαιτέρω εξήγηση. Όποτε την ξυπνάει η Κατακουζήνα, η Ελένη μισοσηκώνεται κάτω από το πάτσγουορκ πάπλωμά της, με την σκιά της, το eyeliner της, το έντονο ρουζ της, όλα στην εντέλεια, και με απόλυτη φυσικότητα λέει «τι θες μωρή Κατακουζήνα, πάλι περίοδο έχεις;» Η φωνή της Ματίνας είναι ψεύτικη Όσο κι αν φαίνεται «αυτονόητο», λίγοι συνειδητοποίησαν ότι από το πρώτο επεισόδιο της σειράς μέχρι το προτελευταίο, η ηθοποιός Καλλιρόη Μυριαγκου άλλαζε εντελώς την πραγματική της φωνή για να ερμηνεύσει τον ρόλο της Ματίνας. Στα τελευταία δύο επεισόδια, οπότε και έχει μεταμορφωθεί σε κουλ τύπισσα, ακούμε τον πραγματικό τρόπο ομιλίας της – τον οποία άλλωστε ακούμε και στην επόμενη τηλεοπτική της εμφάνιση, το «Εσύ φταις». Ο Κατακουζηνός επανεμφανίστηκε στο Λίφτινγκ(στο 1:25) Στο επόμενο πόνημα του Ρώμα, ο Κωνσταντίνος Κατακουζηνός έκανε ένα guest δυο επεισοδίων, για να προκληθούν διάφορες παρεξηγήσεις μεταξύ των δύο «Χάρεων Ρώμων». Εκεί, μαθαίνουμε ότι ο Κωνσταντίνος σκέφτεται να πάρει διαζύγιο από την Ελένη Βλαχάκη, στην οποία έχει περάσει η κυριότητα του σπιτιού στο Μαρούσι. Επίσης, μαθαίνουμε πως το Αποχετευτικόν Σύστημα στο Βυζάντιο δεν έχει ακόμη εκδοθεί. Τα περισσότερα επεισόδια ξεκινούν με την Ελένη να τρώει φαγητά της Ματίνας Και ΠΑΝΤΑ, να μουγκρίζει ακατάσχετα από οργιαστική ευχαρίστηση και να μιλάει με γεμάτο στόμα (συνήθως λέγοντας κάτι του τύπου «μμμ, μωρή Ματίνα, θεϊκή η τυρόπιτα»). Έπαιξαν ως κομπάρσοι ο Γιάννης Τσιμιτσέλης και η Κατερίνα Παπουτσάκη Η τελευταία ήταν η ρεπόρτερ του ΣΠΑΪ που μπήκε στο σπίτι στο επεισόδιο με τον Πύρρο-Τάσο Παλαντζίδη. Ο πρώτος έπαιξε έναν απλό πελάτη στο μπαρ, που δεν είχε καν ατάκα – δείτε τον εδώ. Ο Νιόνιος ο Σπιντ ξεκίνησε ως Δημοσθένης Εν ολίγοις, ο ίδιος ηθοποιός που ενσάρκωσε τον Νιόνιο, έπαιξε και στο πέμπτο επεισόδιο της σειράς ως Δημοσθένης-οικολόγος φίλος της Ελένης-μπαμπάς του Χρυσάνθεμου. Μίνι-τρύπα του κάστινγκ μου μυρίζεται. Έχουν παίξει δύο σκηνοθέτες με το όνομα «Μαυρέα» Ο ένας είναι ο Μαυρέας-σκηνοθέτης του μεταμοντέρνου και αφεντικό της αρκούδας-Τσέχωφ. Η άλλη ήταν η Μαυρέα(ς) – Άννα Χατζησοφιά στο επεισόδιο της Ύδρας προς το τέλος της σειράς. Κατά την διάρκεια της σειράς, είχαμε πολλά «reunions» Στο επεισόδιο με τον ξάδερφο Νικηφόρο υπήρξε reunion από τον «Κακό Βεζύρη» μεταξύ Βεζύρη και Ευάγγελου Μόσχου. Στο επεισόδιο με τον χρηματιστή, pro-union από το ζευγάρι Ντομινίκ-Μάρκου του «Τι Ψυχή θα Παραδώσεις μωρή;». Ο Τίμος Σταμάτης από τους «Μεν και τους Δεν» έπαιξε τον ψυχαναλυτή της Ματίνας και της Ελένης και η Τζόυς Ευείδη έπαιξε τον εαυτό της στο επεισόδιο με την «Φάρμα των Ζώων», φέρνοντας τον ΞιΞι και κάνοντας αναφορά στον Διονύση Δάγκα, γνωστό και ως σουπιά του Αρείου Πάγου. Τέλος, η χαζή γραμματέας του Κακού Βεζύρη, Βάσω Γουλιελμάκη, έπαιξε εδώ την άτακτη φοιτήτρια που κατηγόρησε τον βυζαντινοτέτοιο για σεξουαλική παρενόχληση, ενώ η Σόμαινα από το Καφέ της Χαράς υποδύθηκε την νοσοκόμα του γερο-Μανταρινάκη. Ο Μάνθος έφευγε πάντα χωρίς να πάρει κλειδιά Πάμε Πέγκυ, πάμε γρήγορα να φύγουμε, τα μπετά έχουν πάθει νευρική κρίση». Επόμενη κίνηση, ορμάνε στην πόρτα, την ανοίγουν, βγαίνουν, την κλείνουν. Τι στο διάολο, μόνο εγώ πριν φύγω από το σπίτι μου τσεκάρω οκτώ φορές αν κλείδωσα, ξαναξεκλειδώνω για να δω αν άφησα το φως αναμμένο, ξανακλειδώνω τρεις φορές και στη διαδρομή σκέφτομαι «μήπως δεν κλείδωσα»; Η σειρά έχει ξαναγυριστεί Μιλάμε για τον «πρόγονό» της, μια σειρά της ΕΡΤ διά χειρός Άννας Χατζησοφιά με τον τίτλο «Εξ αδιαιρέτου», η βασική υπόθεση της οποίας είναι η εξής: Μια γυναίκα και ένας άντρας που δεν έχουν τίποτα κοινό, κληρονομούν «εξ αδιαιρέτου» μια μονοκατοικία στα βόρεια προάστια και αποφασίζουν να συγκατοικήσουν, χωρίζοντάς την στη μέση. Σας θυμίζει κάτι; Για περισσότερο ντεζα-βου, δείτε τη σειρά εδώ:
Via
Αλλά μερικά ίσως σας εκπλήξουν.
Εντοπίσαμε και συγκεντρώσαμε15 πραγματάκια που ίσως δεν ξέρατε για το «Κωνσταντίνου και Ελένης», ακόμη και μετά την εξηκοστή όγδοη επανάληψή του. Περιμένουμε να δούμε πόσα είχαν υποπέσει στην αντίληψή σας. Ο Μανώλης από το μπαρ ήταν και ενδυματολόγος της σειράς Λέγεται Μανώλης Γαλετάκης και η κύρια δουλειά του στο σίριαλ δεν ήταν να πίνει βότκες με τον σκύλο του τον Αρφ, αλλά να ντύνει τους πρωταγωνιστές. Ήταν επίσης ενδυματολόγος στις Σαββατογεννημένες.
Ο σκηνοθέτης της σειράς, Κώστας Λυχναράς, έκανε φωνητικό cameo(στο 44:25) Συγκεκριμένα, στο επεισόδιο με τις κουνελόπιτες, ήταν η φωνή της κασέτας γυμναστικής που έκανε η Ελένη όταν μπήκε η αστυνομία και άκουσε την θεϊκή στιχομυθία κασέτας-Ελένης: «Σπρώξε» – «Σμπρώχνω» – «Σπρώξε» – «Σμμμμπρώχνω»! Οι φοιτητές της Κατακουζήνας δεν είχαν τυχαία ονόματα Οι λιγότερο εξοικειωμένοι με την ελληνική λογοτεχνία, μάθετε ότι τα επώνυμα των Ιωάννου-Μπουκουβάλα-Αναγνώστου αποτελούν λογοπαίγνιο με το ονοματεπώνυμο της συγγραφέως Ιωάννας Μπουκουβάλα-Αναγνώστου. Λίγα χρόνια νωρίτερα, ανάλογο λογοπαίγνιο είχε επιχειρηθεί στον Κακό Βεζύρη, όπου η Άννα Χατζησοφιά υποδυόταν την… Φάνη Κόντογλου. Ο υποψήφιος εκδότης του Κωνσταντίνου κάτι μας θυμίζει Και δεν εννοούμε το γεγονός ότι πρόκειται για τον Γρηγόρη Πετρινιώτη, γνωστό σκηνοθέτη δημοφιλών σειρών, αλλά το ότι το επώνυμο του εκδότη, Φουντουκιώτης, αποτελεί λογοπαίγνιο πάνω στο όνομα του γνωστού εκδοτικού οίκου Καστανιώτη. Η Ελένη ξυπνά πάντα βαμμένη στην εντέλεια Δεν χρειάζεται περαιτέρω εξήγηση. Όποτε την ξυπνάει η Κατακουζήνα, η Ελένη μισοσηκώνεται κάτω από το πάτσγουορκ πάπλωμά της, με την σκιά της, το eyeliner της, το έντονο ρουζ της, όλα στην εντέλεια, και με απόλυτη φυσικότητα λέει «τι θες μωρή Κατακουζήνα, πάλι περίοδο έχεις;» Η φωνή της Ματίνας είναι ψεύτικη Όσο κι αν φαίνεται «αυτονόητο», λίγοι συνειδητοποίησαν ότι από το πρώτο επεισόδιο της σειράς μέχρι το προτελευταίο, η ηθοποιός Καλλιρόη Μυριαγκου άλλαζε εντελώς την πραγματική της φωνή για να ερμηνεύσει τον ρόλο της Ματίνας. Στα τελευταία δύο επεισόδια, οπότε και έχει μεταμορφωθεί σε κουλ τύπισσα, ακούμε τον πραγματικό τρόπο ομιλίας της – τον οποία άλλωστε ακούμε και στην επόμενη τηλεοπτική της εμφάνιση, το «Εσύ φταις». Ο Κατακουζηνός επανεμφανίστηκε στο Λίφτινγκ(στο 1:25) Στο επόμενο πόνημα του Ρώμα, ο Κωνσταντίνος Κατακουζηνός έκανε ένα guest δυο επεισοδίων, για να προκληθούν διάφορες παρεξηγήσεις μεταξύ των δύο «Χάρεων Ρώμων». Εκεί, μαθαίνουμε ότι ο Κωνσταντίνος σκέφτεται να πάρει διαζύγιο από την Ελένη Βλαχάκη, στην οποία έχει περάσει η κυριότητα του σπιτιού στο Μαρούσι. Επίσης, μαθαίνουμε πως το Αποχετευτικόν Σύστημα στο Βυζάντιο δεν έχει ακόμη εκδοθεί. Τα περισσότερα επεισόδια ξεκινούν με την Ελένη να τρώει φαγητά της Ματίνας Και ΠΑΝΤΑ, να μουγκρίζει ακατάσχετα από οργιαστική ευχαρίστηση και να μιλάει με γεμάτο στόμα (συνήθως λέγοντας κάτι του τύπου «μμμ, μωρή Ματίνα, θεϊκή η τυρόπιτα»). Έπαιξαν ως κομπάρσοι ο Γιάννης Τσιμιτσέλης και η Κατερίνα Παπουτσάκη Η τελευταία ήταν η ρεπόρτερ του ΣΠΑΪ που μπήκε στο σπίτι στο επεισόδιο με τον Πύρρο-Τάσο Παλαντζίδη. Ο πρώτος έπαιξε έναν απλό πελάτη στο μπαρ, που δεν είχε καν ατάκα – δείτε τον εδώ. Ο Νιόνιος ο Σπιντ ξεκίνησε ως Δημοσθένης Εν ολίγοις, ο ίδιος ηθοποιός που ενσάρκωσε τον Νιόνιο, έπαιξε και στο πέμπτο επεισόδιο της σειράς ως Δημοσθένης-οικολόγος φίλος της Ελένης-μπαμπάς του Χρυσάνθεμου. Μίνι-τρύπα του κάστινγκ μου μυρίζεται. Έχουν παίξει δύο σκηνοθέτες με το όνομα «Μαυρέα» Ο ένας είναι ο Μαυρέας-σκηνοθέτης του μεταμοντέρνου και αφεντικό της αρκούδας-Τσέχωφ. Η άλλη ήταν η Μαυρέα(ς) – Άννα Χατζησοφιά στο επεισόδιο της Ύδρας προς το τέλος της σειράς. Κατά την διάρκεια της σειράς, είχαμε πολλά «reunions» Στο επεισόδιο με τον ξάδερφο Νικηφόρο υπήρξε reunion από τον «Κακό Βεζύρη» μεταξύ Βεζύρη και Ευάγγελου Μόσχου. Στο επεισόδιο με τον χρηματιστή, pro-union από το ζευγάρι Ντομινίκ-Μάρκου του «Τι Ψυχή θα Παραδώσεις μωρή;». Ο Τίμος Σταμάτης από τους «Μεν και τους Δεν» έπαιξε τον ψυχαναλυτή της Ματίνας και της Ελένης και η Τζόυς Ευείδη έπαιξε τον εαυτό της στο επεισόδιο με την «Φάρμα των Ζώων», φέρνοντας τον ΞιΞι και κάνοντας αναφορά στον Διονύση Δάγκα, γνωστό και ως σουπιά του Αρείου Πάγου. Τέλος, η χαζή γραμματέας του Κακού Βεζύρη, Βάσω Γουλιελμάκη, έπαιξε εδώ την άτακτη φοιτήτρια που κατηγόρησε τον βυζαντινοτέτοιο για σεξουαλική παρενόχληση, ενώ η Σόμαινα από το Καφέ της Χαράς υποδύθηκε την νοσοκόμα του γερο-Μανταρινάκη. Ο Μάνθος έφευγε πάντα χωρίς να πάρει κλειδιά Πάμε Πέγκυ, πάμε γρήγορα να φύγουμε, τα μπετά έχουν πάθει νευρική κρίση». Επόμενη κίνηση, ορμάνε στην πόρτα, την ανοίγουν, βγαίνουν, την κλείνουν. Τι στο διάολο, μόνο εγώ πριν φύγω από το σπίτι μου τσεκάρω οκτώ φορές αν κλείδωσα, ξαναξεκλειδώνω για να δω αν άφησα το φως αναμμένο, ξανακλειδώνω τρεις φορές και στη διαδρομή σκέφτομαι «μήπως δεν κλείδωσα»; Η σειρά έχει ξαναγυριστεί Μιλάμε για τον «πρόγονό» της, μια σειρά της ΕΡΤ διά χειρός Άννας Χατζησοφιά με τον τίτλο «Εξ αδιαιρέτου», η βασική υπόθεση της οποίας είναι η εξής: Μια γυναίκα και ένας άντρας που δεν έχουν τίποτα κοινό, κληρονομούν «εξ αδιαιρέτου» μια μονοκατοικία στα βόρεια προάστια και αποφασίζουν να συγκατοικήσουν, χωρίζοντάς την στη μέση. Σας θυμίζει κάτι; Για περισσότερο ντεζα-βου, δείτε τη σειρά εδώ:
Via
Tags
Lifestyle