Στάση εργασίας θα πραγματοποιήσουν την αύριο Τρίτη, 3 Νοεμβρίου, από τις 21:00 έως τη λήξη της κυκλοφορίας, οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς της Αθήνας, «καταγγέλλοντας με αυτόν τον τρόπο την...
κακοδιαχείριση στα μέσα μαζικής μεταφοράς ή ακόμα και την ολιγωρία των υπευθύνων για την κατάσταση που βρίσκονται σήμερα το μετρό, το τραμ και ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος».
Τα Σωματεία Ηλεκτροδηγών και λοιπών εργαζομένων στη ΣΤΑΣΥ (ΣΗΕΚ), Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής (ΣΗΤΑ), Σύλλογος εργαζομένων Τραμ (ΣEΤ) και Ένωση Εργαζομένων ΗΣΑΠ, σε κοινή ανακοίνωση τους σημειώνουν ότι στο νέο σχέδιο αναδιάρθρωσης που αποτελεί και παράρτημα του τελευταίου νόμου (4337/15), δεν υπάρχει κάποιος στρατηγικός σχεδιασμός, ούτε ποσοτικά στοιχεία -προβλέψεις ή στόχοι- που να εκτιμούν το όφελος που θα προκύψει.
Αντιθέτως, από τα στοιχεία που περιγράφει, όπως υποστηρίζουν οι σύλλογοι των εργαζομένων, το βέβαιο είναι ότι οι «περικοπές δαπανών και προσωπικού» που θα προκύψουν από πιθανές συγχωνεύσεις υπηρεσιών, θα δημιουργήσουν ανάγκες που θα καλυφθούν από εργολάβους. Προφανώς επίσης, η «οικονομία κλίμακας» που ενδεχομένως θα προκύψει, θα χρησιμοποιηθεί ως αμοιβή του όποιου εξωτερικού-διεθνούς συμβούλου που θα αναλάβει το έργο του σχεδιασμού.
Τέλος, στην ανακοίνωση γίνεται αναφορά στα προβλήματα των «ελλείψεων σε τροχαίο υλικό στην Γραμμή 1, καθώς και στο χρονίζον πρόβλημα της παραλαβής των συρμών 3ης σειράς στο Μετρό».
Via
κακοδιαχείριση στα μέσα μαζικής μεταφοράς ή ακόμα και την ολιγωρία των υπευθύνων για την κατάσταση που βρίσκονται σήμερα το μετρό, το τραμ και ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος».
Τα Σωματεία Ηλεκτροδηγών και λοιπών εργαζομένων στη ΣΤΑΣΥ (ΣΗΕΚ), Ηλεκτροδηγών Τραμ Αττικής (ΣΗΤΑ), Σύλλογος εργαζομένων Τραμ (ΣEΤ) και Ένωση Εργαζομένων ΗΣΑΠ, σε κοινή ανακοίνωση τους σημειώνουν ότι στο νέο σχέδιο αναδιάρθρωσης που αποτελεί και παράρτημα του τελευταίου νόμου (4337/15), δεν υπάρχει κάποιος στρατηγικός σχεδιασμός, ούτε ποσοτικά στοιχεία -προβλέψεις ή στόχοι- που να εκτιμούν το όφελος που θα προκύψει.
Αντιθέτως, από τα στοιχεία που περιγράφει, όπως υποστηρίζουν οι σύλλογοι των εργαζομένων, το βέβαιο είναι ότι οι «περικοπές δαπανών και προσωπικού» που θα προκύψουν από πιθανές συγχωνεύσεις υπηρεσιών, θα δημιουργήσουν ανάγκες που θα καλυφθούν από εργολάβους. Προφανώς επίσης, η «οικονομία κλίμακας» που ενδεχομένως θα προκύψει, θα χρησιμοποιηθεί ως αμοιβή του όποιου εξωτερικού-διεθνούς συμβούλου που θα αναλάβει το έργο του σχεδιασμού.
Τέλος, στην ανακοίνωση γίνεται αναφορά στα προβλήματα των «ελλείψεων σε τροχαίο υλικό στην Γραμμή 1, καθώς και στο χρονίζον πρόβλημα της παραλαβής των συρμών 3ης σειράς στο Μετρό».
Via
Tags
Slider