Ποιες λέξεις θα πρέπει να συμπεριλάβετε στο λεξιλόγιό σας αν θέλετε να ξεχωρίζετε από τους άλλους;...
Το να είσαι ευγενικός είναι σπουδαίο πράγμα. Δείχνει τρόπους, αγωγή και παιδεία και σίγουρα κάνει τους «προνομιούχους» να ξεχωρίζουν από τον υπόλοιπο κόσμο, που συμπεριφέρεται σαν να του ανήκουν τα πάντα και οι άνθρωποι είναι κτήμα του.
Αυτές οι λέξεις όμως θα σας κάνουν να ξεχωρίσετε ακόμα περισσότερο.
Κυρία» και «Κύριος»
Η κάθε γλώσσα έχει το δικό της ύφος, κάποιες είναι λίγο πιο ανεπίσημες από τις άλλες, αλλά σε όποια γλώσσα κι αν χρησιμοποιείται το «κύριος» και «κυρία» προσδίδει μια επιπλέον επισημότητα. Το να είστε ευγενικοί με τους γύρω σας, θα σας κάνει να ξεχωρίσετε αμέσως. Παρακαλώ»
Προτιμάτε το «παρακαλώ» από τα «δε πειράζει», «δε κάνει τίποτα», ή «κανένα πρόβλημα». Με αυτόν τον τρόπο θα δείξετε πως κατανοείτε την ευγνωμοσύνη του άλλου για την εξυπηρέτηση που του κάνατε. Πως μπορώ να βοηθήσω;» Κανείς δε μπορεί να πετύχει τα πάντα μόνος του. Η βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη ειδικά όταν προθυμοποιείστε από μόνοι σας. Θα το κοιτάξω» Είναι η επόμενη φράση αφού δείξετε την πρόθεση να βοηθήσετε. Δεν μείνατε στα λόγια, αλλά πραγματικά θέλετε να βοηθήσετε και θα ψάξετε την απάντηση και τη λύση. Έχετε δει ποτέ πως αντιδράει κάποιος όταν του πουν «Δεν είναι δική μου δουλειά αυτή»; Σε αυτή τη περίπτωση θα συμβεί το ακριβώς αντίθετο! Πιστεύω σε εσένα» Η επίδραση που έχουν αυτές οι λέξεις είναι τρομερή. Αναπτερώνουν το ηθικό του συνομιλητή σας και του δίνουν θάρρος. Μη τις παραλείπετε από το λεξιλόγιο σας. Κοιτάξτε πως έχουν τα πράγματα» Είναι πολύ σημαντικό για την φερεγγυότητα της εταιρείας αλλά και του κάθε εργαζόμενου ξεχωριστά να μην υπάρχουν φήμες. Όταν ακούγεται κάτι είναι προτιμότερο να ξεκαθαρίζετε την κατάσταση από την αρχή, βάζοντας τέλος στα «κουτσομπολιά» που μπορούν να είναι καταστροφικά.
Via
Η κάθε γλώσσα έχει το δικό της ύφος, κάποιες είναι λίγο πιο ανεπίσημες από τις άλλες, αλλά σε όποια γλώσσα κι αν χρησιμοποιείται το «κύριος» και «κυρία» προσδίδει μια επιπλέον επισημότητα. Το να είστε ευγενικοί με τους γύρω σας, θα σας κάνει να ξεχωρίσετε αμέσως. Παρακαλώ»
Προτιμάτε το «παρακαλώ» από τα «δε πειράζει», «δε κάνει τίποτα», ή «κανένα πρόβλημα». Με αυτόν τον τρόπο θα δείξετε πως κατανοείτε την ευγνωμοσύνη του άλλου για την εξυπηρέτηση που του κάνατε. Πως μπορώ να βοηθήσω;» Κανείς δε μπορεί να πετύχει τα πάντα μόνος του. Η βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη ειδικά όταν προθυμοποιείστε από μόνοι σας. Θα το κοιτάξω» Είναι η επόμενη φράση αφού δείξετε την πρόθεση να βοηθήσετε. Δεν μείνατε στα λόγια, αλλά πραγματικά θέλετε να βοηθήσετε και θα ψάξετε την απάντηση και τη λύση. Έχετε δει ποτέ πως αντιδράει κάποιος όταν του πουν «Δεν είναι δική μου δουλειά αυτή»; Σε αυτή τη περίπτωση θα συμβεί το ακριβώς αντίθετο! Πιστεύω σε εσένα» Η επίδραση που έχουν αυτές οι λέξεις είναι τρομερή. Αναπτερώνουν το ηθικό του συνομιλητή σας και του δίνουν θάρρος. Μη τις παραλείπετε από το λεξιλόγιο σας. Κοιτάξτε πως έχουν τα πράγματα» Είναι πολύ σημαντικό για την φερεγγυότητα της εταιρείας αλλά και του κάθε εργαζόμενου ξεχωριστά να μην υπάρχουν φήμες. Όταν ακούγεται κάτι είναι προτιμότερο να ξεκαθαρίζετε την κατάσταση από την αρχή, βάζοντας τέλος στα «κουτσομπολιά» που μπορούν να είναι καταστροφικά.
Via