Για πολλά χρόνια βρίσκεται στο επίκεντρο των εμπειρογνώμων για το χαμόγελό της...
Όμως, ένα ακόμα ζήτημα προκύπτει. Γιατί δεν έχει φρύδια;
Έχετε, άραγε, παρατηρήσει ποτέ ότι η πολύ όμορφη γυναίκα δεν έχει φρύδια; Μπορείτε να φανταστείτε γιατί; Υπάρχουν δύο θεωρίες. Η πρώτη λέει, ότι εκείνη την εποχή ήταν της μόδας οι γυναίκες να αφαιρούν τελείως τα φρύδια τους. Έτσι, η γυναίκα εξ' αρχής δεν είχε, οπότε και ο Ντα Βίντσι δεν τα έφτιαξε. Η δεύτερη και πιο πολύπλοκη θεωρία είναι βασισμένη στην μελέτη ενός μηχανικού, που έχει αφιερώσει περίπου 3000 ώρες στην εξέταση του πίνακα. Σύμφωνα, λοιπόν, με τον Pascal Cotte στην αρχική της μορφή η γυναίκα είχε φρύδια, όμως μετά τις πολλές επεμβάσεις που έχουν γίνει για την συντήρηση του πίνακα, έχουν διαβρωθεί. Πιο αναλυτικά, ο Cotte κατάφερε να δει μέσω εξαιρετικά λεπτομερών ψηφιακών σαρώσεων την εικόνα όπως ήταν τον 16ο αιώνα. Εκεί ανακάλυψε ότι η γυναίκα του εμπόρου από την Φλωρεντία είχε φρύδια και βλεφαρίδες αλλά έχουν αλλοιωθεί τόσο που πια δεν φαίνονται.
Via
Έχετε, άραγε, παρατηρήσει ποτέ ότι η πολύ όμορφη γυναίκα δεν έχει φρύδια; Μπορείτε να φανταστείτε γιατί; Υπάρχουν δύο θεωρίες. Η πρώτη λέει, ότι εκείνη την εποχή ήταν της μόδας οι γυναίκες να αφαιρούν τελείως τα φρύδια τους. Έτσι, η γυναίκα εξ' αρχής δεν είχε, οπότε και ο Ντα Βίντσι δεν τα έφτιαξε. Η δεύτερη και πιο πολύπλοκη θεωρία είναι βασισμένη στην μελέτη ενός μηχανικού, που έχει αφιερώσει περίπου 3000 ώρες στην εξέταση του πίνακα. Σύμφωνα, λοιπόν, με τον Pascal Cotte στην αρχική της μορφή η γυναίκα είχε φρύδια, όμως μετά τις πολλές επεμβάσεις που έχουν γίνει για την συντήρηση του πίνακα, έχουν διαβρωθεί. Πιο αναλυτικά, ο Cotte κατάφερε να δει μέσω εξαιρετικά λεπτομερών ψηφιακών σαρώσεων την εικόνα όπως ήταν τον 16ο αιώνα. Εκεί ανακάλυψε ότι η γυναίκα του εμπόρου από την Φλωρεντία είχε φρύδια και βλεφαρίδες αλλά έχουν αλλοιωθεί τόσο που πια δεν φαίνονται.
Via