Μια μικρή πρόταση προστέθηκε μέσω μιας εγκυκλίου της ΓΓΔΕ και φέρνει εκπτώσεις στα τέλη κυκλοφορίας για χιλιάδες ιδιοκτήτες αυτοκινήτων...
Σύμφωνα με την εγκύκλιο της ΓΓΔΕ επανακαθορίζεται η έννοια της πρώτης ταξινόμησης του αυτοκινήτου για τον καθορισμό των τελών κυκλοφορίας.
Έτσι όπου υπάρχει αναφορά σε πρώτη ταξινόμηση πλέον αναφέρεται “οχήματα που ταξινομούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα ή σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης”.
Τι σημαίνει αυτό για τους ιδιοκτήτες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων;
Μείωση στα τέλη κυκλοφορίας καθώς πλέον δεν θα λαμβάνεται υπόψη το πότε κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα, αλλά το πότε πρωτοκυκλοφόρησε το αυτοκίνητο σε κάποια ευρωπαϊκή χώρα.
Εάν δηλαδή αγόρασε κάποιος ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο το 2004 στην Ελλάδα, αλλά το αυτοκίνητο είναι γαλλικό και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη Γαλλία το 2002, τότε λαμβάνεται υπόψη ως ημερομηνία ταξινόμησης το 2002 και όχι το 2004 όπως συνέβαινε ως σήμερα.
Κάπως έτσι για ένα αυτοκίνητο 1600 κυβικών που αγοράστηκε στην Ελλάδα το 2005 αλλά κυκλοφόρησε σε χώρα της Ε.Ε. για πρώτη φορά το 2.000 το ποσό για τα τέλη κυκλοφορίας πέφτει από τα 265 στα 250 ευρώ.
Αντίστοιχα για ένα αυτοκίνητο 2.000 κυβικών που κυκλοφόρησε το 2005 στην Ελλάδα, αλλά είχε ταξινομηθεί το 2000 σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα τα τέλη πέφτουν από τα 630 στα 615 ευρώ.
Αυτό γίνεται σε μια προσπάθεια να μειωθούν τα τέλη στα παλαιά αυτοκίνητα των οποίων οι ιδιοκτήτες παρέδωσαν τις πινακίδες.
Η μείωση βέβαια είναι μικρή, όπως φαίνεται από τα πιο πάνω ποσά και έτσι ήδη υπάρχουν σκάψεις για επιπλέον μείωση με συνυπολογισμό της εμπορικής αξίας του αυτοκινήτου. ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
Via
Έτσι όπου υπάρχει αναφορά σε πρώτη ταξινόμηση πλέον αναφέρεται “οχήματα που ταξινομούνται για πρώτη φορά στην Ελλάδα ή σε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης”.
Τι σημαίνει αυτό για τους ιδιοκτήτες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων;
Μείωση στα τέλη κυκλοφορίας καθώς πλέον δεν θα λαμβάνεται υπόψη το πότε κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα, αλλά το πότε πρωτοκυκλοφόρησε το αυτοκίνητο σε κάποια ευρωπαϊκή χώρα.
Εάν δηλαδή αγόρασε κάποιος ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο το 2004 στην Ελλάδα, αλλά το αυτοκίνητο είναι γαλλικό και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη Γαλλία το 2002, τότε λαμβάνεται υπόψη ως ημερομηνία ταξινόμησης το 2002 και όχι το 2004 όπως συνέβαινε ως σήμερα.
Κάπως έτσι για ένα αυτοκίνητο 1600 κυβικών που αγοράστηκε στην Ελλάδα το 2005 αλλά κυκλοφόρησε σε χώρα της Ε.Ε. για πρώτη φορά το 2.000 το ποσό για τα τέλη κυκλοφορίας πέφτει από τα 265 στα 250 ευρώ.
Αντίστοιχα για ένα αυτοκίνητο 2.000 κυβικών που κυκλοφόρησε το 2005 στην Ελλάδα, αλλά είχε ταξινομηθεί το 2000 σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα τα τέλη πέφτουν από τα 630 στα 615 ευρώ.
Αυτό γίνεται σε μια προσπάθεια να μειωθούν τα τέλη στα παλαιά αυτοκίνητα των οποίων οι ιδιοκτήτες παρέδωσαν τις πινακίδες.
Η μείωση βέβαια είναι μικρή, όπως φαίνεται από τα πιο πάνω ποσά και έτσι ήδη υπάρχουν σκάψεις για επιπλέον μείωση με συνυπολογισμό της εμπορικής αξίας του αυτοκινήτου. ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
Via
Tags
Slider